Overig

Students in Free Enterprise zoekt studenten

Ben jij ondernemend? Wil jij ervaring op doen naast je studie? Wil jij iets betekenen voor de maatschappij en in contact staan met het bedrijfsleven? Heb jij een echte uitdaging nodig?

Dan ben jij degene die Utrecht SIFE zoekt!

SIFE (Students in Free Enterprise) is hét studentenplatform voor sociaal ondernemerschap. Op basis van teams en projecten zetten we ondernemingen op die kansen creëren voor kansarme bevolkingsgroepen in Utrecht. Hierbij worden we gesteund door de top van het bedrijfsleven van Nederland. Bij Utrecht SIFE zal je vaardigheden opdoen voor het opzetten van projecten, je netwerk vergroten en je kennis uitbreiden.

Wat heeft SIFE jou te bieden?

Binnen SIFE heb je de mogelijkheid jezelf te ontwikkelen door doelmatig, effectief en succesvol een project te leiden. Je maakt deel uit van een leuke groep studenten en krijgt tegelijkertijd de kans om jezelf te ontwikkelen en iets terug te doen voor de maatschappij.

Lijkt het je leuk om samen met enthousiaste studenten een parttime bestuursfunctie (20 uur) te vervullen of deel uitmaken van een van onze vijf teams (8 uur)?

Kom dan naar de voorlichtingsavond op woensdag 16 mei om 20.00 uur bij de Rabobank op Maliebaan 15 of stuur je motivatiebrief en CV naar marketing@utrechtsife.nl. De deadline voor bestuursfuncties is 21 mei aanstaande. De deadline voor een teamfunctie is 25 mei aanstaande.

Meer informatie op www.utrechtsife.nl of mail naar marketing@utrechtsife.nl.