Boekwinkel zoekt oprichters!

Books 4 Life is een keten van tweedehands boekwinkels voor het goede doel; de opbrengst is onder meer bestemd voor Oxfam Novib en Amnesty International. Er zijn zes winkels gevestigd in Nederland, zie voor meer informatie. Er is al meer dan 100.000 euro opgebracht voor het goede doel. In Utrecht was er van 2009 tot 2011 een boekwinkel aan de Jacobsstraat, maar helaas hebben we dat pand moeten verlaten. Sinds deze zomer is er echter goed nieuws.
Na een jaar zoeken hebben we namelijk een nieuwe ruimte gevonden bij de organisatie De Wilg. Het is een mooi pand, een oude school, vlakbij het Wilhelminapark. Om de winkel te realiseren zijn we op zoek naar leden voor het (oprichtings)bestuur. Zeker voor studenten Nederlands is het oprichten en runnen van een boekwinkel een mooie uitdaging. Het staat goed op je cv en het is vooral een ontzettend leuke ervaring! Bekijk daarom snel de vacatures en/of mail ons voor meer info via books4life.utrecht@gmail.com.
Laat het ons weten als je interesse hebt. We horen graag van je!
Books 4 Life Utrecht