Overig

Congres De Zingende Nederlanden

De Werkgroep De Zeventiende Eeuw organiseert op 24 augustus 2013 het congres De zingende Nederlanden: actualiteit, identiteit en emotie in de vroegmoderne liedcultuur, in de Koninklijke Bibliotheek te Den Haag. Het congres in de Koninklijke Bibliotheek tegen het decor van de Huygenstentoonstelling in de Haagse Grote Kerk, waar de dag zal worden afgesloten met een kort concert. Het programma en de abstracts is hier te vinden. Inschrijvingskosten 25 euro, studenten 15 euro, leden van de Werkgroep De Zeventiende Eeuw gratis. Inschrijven via m.dewilde2@uva.nl, inschrijfgeld overmaken op rekening 4739223 van Werkgroep De Zeventiende Eeuw o.v.v. ‘Congres 2013’. Voor buitenlandse betalingen: IBAN: NL 39 ING B 000 4739223 en BIC: ING BNL 2A. Lid worden van de Werkgroep Zeventiende Eeuw kan tegelijk met aanmelden voor het congres: dan ben je voor 40 Euro lid (en 10 Euro voor studentleden) en kun je gratis naar het congres.