Overig

Stage bij De Wereld Draait Door

vara.jpgBij De Wereld Draait Door is plek voor een stagiair op de beeldredactie. Na een korte inwerkperiode zal je de volgende taken (deels zelfstandig, deels onder begeleiding) uitvoeren: – Nauwgezet volgen van de programmering van relevante zenders en inhoudelijk input leveren t.b.v. bijvoorbeeld de TVDD – Per week/dag maken van een overzicht met potentieel leuke, opvallende, grappige, nieuwe tv-programma’s of programmaonderdelen – Presenteren aan en overleggen met de rest van beeldredactie over wat wel en niet relevant is – Verschillende TVDD tips van programma’s spotten en technisch klaarzetten . Interesse in verschillende beeldformaten is daarbij een pré – Overzetten van tv-fragmenten en/of archiefbeelden t.b.v. uitzending – Vinden van actuele filmpjes op internet t.b.v. uitzending Meer informatie vind je op deze website.