Awater gaat alumni en studenten koppelen

Awater heeft sinds dit collegejaar een alumnicommissie. Die heeft zich als eerste doel gesteld een mentorproject op te zetten waarom alumni van de opleiding Nederlandse Taal & Cultuur gekoppeld worden aan leden van Awater. Op basis van overeenstemmende afstudeerrichtingen of interesses binnen de studie worden duo’s van alumni en studenten gemaakt. Het idee is dat alumni ervaringen kunnen delen over het werk dat ze doen, en studenten zicht op de arbeidsmarkt krijgen. Er zullen twee plenaire bijeenkomsten plaatsvinden en daartussen zullen de duo’s minimaal één afzonderlijke afspraak plannen. Wie meer wil weten: kan hier terecht. Op 19 december aanstaande is de eerste gemeenschappelijke bijeenkomst.