Overig

De Stille Werkgroep

Op dit moment is de studentgeleding van de opleidingscommissie hard bezig met het opstellen van een verslag naar aanleiding van alles wat tot nu toe rondom De Stille Werkgroep heeft plaatsgevonden. Inmiddels heeft zij via Facebook en gezicht-tot-gezicht-gesprekken veel inbreng vanuit studenten gekregen inzake De Stille Werkgroep. Heel graag zou de OC wel nog meer inbreng vanuit de docentenhoek willen ontvangen – dat is nodig voor een gedegen verslag. In de loop van volgende week kunnen alle docenten die een of meerdere cursussen binnen de bacheloropleiding verzorgen daarom een mail verwachten met daarin één vraag met betrekking tot De Stille Werkgroep. De opleidingscommissie stelt een reactie zeer op prijs. Studenten en docenten kunnen uiteraard ook nog altijd hun ideeën kwijt via oc.ba.nederlandsetaalencultuur@gmail.com of door een reactie te plaatsen onder de stellingen op de Facebookpagina van de opleidingscommissie (https://www.facebook.com/OC-Bachelor-Nederlands-UU-1439100126357407/).