Carrièremaand Awater

Wil jij (gratis!) mee op een paar heel leuke uitjes en tegelijkertijd werken aan de leerlijn vakbeoefening (zonder dat je daar al te veel voor hoeft te doen)? Dat kan! Februari is namelijk ook dit jaar weer de zogeheten carrièremaand en in het kader daarvan heeft de RelevanCie van Awater een aantal mooie en interessante activiteiten voor studenten Nederlands georganiseerd. Bekijk ze hieronder en meld je gauw aan via relevancie@svawater.nl, want vol=vol! Vr 5 feb, 15:00-17:00: Bezoek aan uitgeverij Van Oorschot, Amsterdam Ma 8 feb, 19.00-21.00: Workshop ‘Ontdek je interesses en talenten’, Utrecht Di 9 feb, 15:00-17:00: Bezoek aan het Meertens Instituut, Amsterdam Wo 17 feb, 14.00-15.00: Bezoek aan AD Utrechts Nieuwsblad, Utrecht Vr 19 feb, 13:00-15:00: Bezoek aan Maatschappij Voor Communicatie, Utrecht Di 23 feb, 13.30-15.30: Bezoek aan de Koninklijke Bibliotheek, Den Haag Do 25 feb, 21:00: Netwerkborrel, Utrecht Voor meer informatie over de activiteiten kun je terecht op de evenementenpagina’s op Facebook. Je kunt ook een kijkje nemen in de blackboardcommunity ‘Bachelor Nederlandse taal en cultuur’ onder het mapje ‘Carrièremaand’. Daar vind je bovendien een overzichtje van de activiteiten die vanuit de universiteit voor de carrièremaand georganiseerd worden.