Overig

Avond over ‘literaire levenslessen’ in de Kargadoor

Op 15 juni wordt in de Kargadoor in Utrecht de avond Literaire Levenslessen georganiseerd, georganiseerd door oud-TCS-student Vera Martens (hoofdrichting Moderne Letterkunde). De vraag die centraal staat is of het lezen van romans je leven gemakkelijker of leuker kan maken. Redacteur Jelte Nieuwenhuis en schrijfster Sytske van Koeveringe vertellen over het boek dat hun leven veranderde, dichter Alexis de Roode vertelt over zijn bundel Een steen openvouwen en UU-docent Laurens Ham vraagt zich af waarom we aan boeken tegenwoordig zo’n heilzaam effect toeschrijven. Als publiek krijg je de gelegenheid om prangende levensvragen te stellen aan de Culturele Apotheek, die je voorziet van een boekconsult dat past bij de kwaal waaraan je leidt. Je kunt je kwaal van tevoren ook al opsturen aan literairelevenslessen@gmail.com.

Locatie: Kargadoor (Oudegracht 36)
Deur open 19.30, aanvang 20.00 uur
Entree 5,-