Afdeling Moderne Letterkunde zoekt studentassistent

De afdeling Moderne Letterkunde is op zoek naar een student (liefst bachelor) die studentassistent wil worden voor dit collegejaar, 2017-2018. Je staat de docenten van de afdeling bij door onderzoekstaken uit te voeren, gegevens na te zoeken, cursushandleidingen en collegeplanken netjes te maken of te surveilleren. Het leuke en leerzame van een assistentschap is dat je werk direct het universitair onderwijs en onderzoek ten goede komt. De aanstelling is bescheiden: 2 uur per week. Meestal zullen de taken gebundeld worden, dus in sommige weken zul je wat meer doen, in andere weken minder.

Ben je geïnteresseerd? Stuur dan een korte motivatie van maximaal 1 A4 naar Sven Vitse (s.b.vitse@uu.nl), uiterlijk vrijdag 13 oktober. We plannen korte gesprekken in: die zullen in principe op woensdag 18 oktober tussen 11.00 en 15.00 uur plaatsvinden op Trans 10 (maar we zijn bereid rekening te houden met collegeverplichtingen).