Sophie Reinders docenttalent van het jaar

Tijdens de Onderwijsparade op dinsdag 6 maart is bekendgemaakt dat Sophie Reinders dit jaar verkozen is tot docenttalent. Een grote verdienste, waar we als geesteswetenschappers en neerlandici ontzettend trots op zijn. Sophie heeft zich in korte tijd geliefd gemaakt onder de Utrechtse studenten Nederlands. Ze werkt sinds vorig collegejaar als docent vroegmoderne letterkunde aan de Universiteit Utrecht en verzorgt onderwijs binnen de bachelor, verschillende masters en het honoursprogramma. Van harte gefeliciteerd Sophie!

De docenttalentprijs wordt elk jaar uitgereikt aan een jonge docent die voorgedragen wordt door studenten. Awater heeft veel tijd en moeite gestoken in de voordracht. Ook voor alle studenten: gefeliciteerd!

De prijs wordt officieel uitgereikt tijdens de Diesviering op 26 maart. Lees voor meer informatie over prijs en docenttalent het nieuwsbericht op de website van de universiteit.