Overig

Koninklijke boekverkopersbond

Op 11 juni vindt de jaarlijkse ledenvergadering van de Koninklijke Boekverkopersbond (KBB) plaats. Om die dag om te vormen van een kleurloze vergadermiddag tot een dynamische netwerkmogelijkheid, zoekt de nieuwe directeur van de KBB een of twee stagiairs.

Als stagiair organiseer je een ochtendprogramma bij de ledenvergadering. Bij dat ochtendprogramma zijn alle belangrijke spelers in de boekensector aanwezig (bijv. het centraal boekhuis, stichting lezen, etc) en doe je vooronderzoek naar wat zij voor de boekhandelaren kunnen betekenen.
De stage zou ongeveer van begin april tot aan juni duren.

Als je geen stage wilt doen, maar je wel graag bij het – nog te organiseren – ochtendprogramma aanwezig zou willen zijn, ben je ook van harte welkom. Het is een mogelijkheid dat we een speeddatesessie tussen studenten, boekhandelaren en andere organisaties organiseren. Zo werk je aan je netwerk en krijg je een mooi inkijkje in de boekenwereld.

Geïnteresseerd (stage of alleen aanwezigheid)? Stuur mij een mailtje: g.wilmsen@uu.nl.

NB: dit project staat nog in de kinderschoenen, niet alles is tot in de puntjes geregeld. Eigen initiatief en ideeën van studenten worden gewaardeerd, maar wees je ervan bewust dat niet alles wat je bedenkt ook uitgevoerd kan worden.