Stage

Stage bij TerInfo

Het project TerInfo van hoogleraar Beatrice de Graaf is op zoek een stagiair van de BA Nederlands of MA Neerlandistiek!

TerInfo is een interdisciplinair project waar docenten en studenten van geschiedenis, pedagogiek en informatiekunde bij betrokken zijn. Het doel van dit project is om Utrechtse docenten van scholieren tussen de 8 en 18 jaar te voorzien in informatie over terrorisme, om de kinderen weerbaar te maken en docenten te helpen om over controversiele thema’s te praten. Deze kennis wordt verspreid via artikelen die op www.ter-info.nl worden geplaatst. Ook doen wij workshops bij basis- en middelbare scholen zelf.

TerInfo is op zoek naar drie nieuwe stagiairs. Graag zouden zij één stagiair van de opleiding Neerlandisitiek willen toevoegen aan het team (het liefst MA, maar 3e jaars BA is ook een mogelijkheid) voor de periode januari t/m juni 2019. De stagiair dient zich bezig te houden met het schrijven en editen van artikelen over terrorisme, pers en communicatie en het organiseren van evenementen. De deadline om te reageren is 1 december 2018.

Klik hier voor de vacaturetekst.