25 maart 2019
Drift 25, 1.02

Scriptieworkshop

Dit jaar werken de opleiding Nederlands en studievereniging Awater opnieuw samen bij de scriptieworkshop. In anderhalf uur tijd krijg je inzicht in de mogelijke onderwerpen voor een BA-eindwerkstuk bij de verschillende disciplines binnen Nederlands. Daarnaast ontvang je nuttige tips van studenten die hun eindwerkstuk al geschreven hebben en krijg je inzicht in de verwachtingen en eisen die aan een eindwerkstuk gesteld worden. De opzet is dit jaar wat anders dan voorgaande jaren: er is meer ruimte voorzien om met docenten en studenten van een specifieke afdeling in gesprek te gaan in een ‘rondetafelsetting’.

Iedereen die nog een BA-eindwerkstuk moet schrijven – uiteraard ook eerstejaars! – is van harte welkom op maandag 25 maart, Drift 25 1.02. De inloop is vanaf 19.15 uur, we starten om 19.30 uur en hopen rond 21.00 uur weer klaar te zijn. Voor drankjes wordt gezorgd!