Vakdidactisch netwerk Nederlands UU in oprichting

OPROEP AAN ALUMNI EN STAGEBEGELEIDERS VAN DE LERARENOPLEIDING NEDERLANDS (UU)

De vakdidactici van de lerarenopleiding Nederlands aan de UU zijn van plan om een Vakdidactisch Netwerk Nederlands (UU) op te zetten. Met dit netwerk willen Adrienne Westermann, Geert van Rooijen en Erwin Mantingh de vakdidactische uitwisseling tussen alumni, stagebegeleiders en de lerarenopleiding versterken. Bovendien beogen we alumni en stagebegeleiders met elkaar in contact te brengen en de band met de wetenschappelijke vakdidactiek te versterken. Om een goed beeld te krijgen van de behoeften vragen wij jullie de enquête in te vullen; hier vind je ook meer informatie over ons voorstel. Het streven is om in het najaar van 2020 van start te gaan, eventueel eerst online. Het invullen van deze enquête zal ca. 10 minuten duren. Heel hartelijk dank voor je medewerking!