Oproep voor Studenten Netwerk Neerlandistiek

Studenten Nederlands kunnen zich aansluiten bij het studentennetwerk – een digitale gemeenschap waar je taal kunt beoefenen, mee kunt doen aan gemeenschapsactiviteiten en culturele projecten kunt ontplooien. Sinds de oprichting in 2022 is er al veel georganiseerd binnen het netwerk: van regelmatige filmavonden, tot workshops en er is een podcast gemaakt over Nederlandstalige muziek.

De Taalunie vindt het nu belangrijk om het studentennetwerk verder te laten groeien en bloeien. Daarom zijn zij op zoek naar nieuwe leden: enthousiaste studenten neerlandistiek uit de hele wereld met een hart voor de Nederlandse taal en de Nederlandstalige cultuur! Meer informatie over de activiteiten van het netwerk en aanmelding vind je in de flyer. Ook is hier de link naar de visietekst waarin meer informatie staat over het studentennetwerk.