Overig

Voor ondernemende studenten …

Door ondernemerschap te stimuleren creëren we economische kansen voor groepen in de samenleving die dat nodig hebben. Bij SIFE zetten wij verschillende projecten op om daarmee de wereld een beetje beter te maken. We worden hierbij gesteund door de top van het bedrijfsleven in Nederland. Bij Utrecht SIFE zal je vaardigheden opdoen voor het opzetten van projecten, je netwerk vergroten en je kennis uitbreiden. Ook zit er een competitief element binnen SIFE. Elk jaar presenteert ieder team binnen Nederland zijn projecten voor een jury van topondernemers uit het bedrijfsleven. Dit gebeurt eerst op nationaal niveau. Hierbij zijn wij als Utrecht SIFE eerste geworden. Dit betekent dat wij als winnaar naar de World Cup gaan, die dit jaar in Kuala Lumpur plaatsvindt en daar Nederland zullen vertegenwoordigen. Lijkt het je leuk om samen met enthousiaste studenten een parttime functie binnen in een projectteam ( 8 uur ) of een bestuursfunctie als projectcoordinator ( 15 uur) te vervullen ? Kom dan naar de voorlichtingsavond op donderdag 16 juni om 20.00 uur in Pnyx (Achter Sint Pieter 25) of stuur je motivatiebrief en CV uiterlijk zondag 19 juni a.s. naar marketing@utrechtsife.nl. Meer informatie op www.utrechtsife.nl of via marketing@utrechtsife.nl.